måndag 5 oktober 2015

Sjuk.

Trodde jag skulle orka dagen. Men icke. Kom till jobbet o kämpade på till halv fyra, då gav jag upp o åkte hem (som tur va kunde en annan stänga) hämtade barnen som vart förvånade att det va jag som hämtade o inte pappan. Vart sura miner att de inte fick cykla hem. Men tillslut kom vi hem. De ville leka ute så öppnade altandörren o la mig på soffan o lyssnade. Mannen kom hem efter 20 min så då fick han ta barnen resten av em o kvällen. O fixa middag... Jag har legat i soffan sen jag kom hem... Sov en stund..

Sjukt ont i kroppen o huvudet, o har feber... :(

När Patrik la barnen gick jag o la mig i sängen o sov igen. Har vaknat o borstat tänderna men nu blir det till o fortsätta sova. Orkar inte ens ligga framför tvn... Vill bara ha mörkt o tyst omkring mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar