onsdag 7 oktober 2015

Tji fick jag!

Kände mig lite piggare igår o tänkte att jag skulle nog jobba på tors (i morrn) Men sov som en kratta o vaknade ännu sämre i morse :( Halsen värkte mer, rinniga ögon o huvudet dunkade ÄNNU värre... Så efter att ha fått iväg barnen, vi cyklade, det är ju så himla kort bit så känns så onödigt o ta bilen. Tog dock lite tid o ta sig dit o kom fram strax efter kl nio. Men det tog på mina krafter! Så la mig på soffan när jag kom hem, drack även idag en sån här...

De va goda! Så ska försöka komma iväg o köpa fler!

Sen strax efter kl tio gick jag o la mig i sängen. Med TRE täcken!! Frös så jag skakade!! Vaknade för typ en halvtimme sedan. Känner mig alldeles för frusen för o vilja ge mig ut igen :/ Men om två timmar ska barnen hämtas... Längtar efter dom... Tog fram vinterjackan i morse då temp visade på -0.3 när vi vaknade.

Jag blir iaf hemma i morrn me :( Har föreläsning på kvällen som jag tänkte, om jag orkar, försöka gå på. Den verkar så bra o intressant. Handlar om hur viktig leken är för barnen. Men på fre MÅSTE jag jobba. Jag är en av två ordinarie som är där då så det känns som ett måste, för barnens OCH föräldrarnas skull. Nu jobbar jag ju bara drygt 4 timmar på fredagar (9-13.15) så jag ska nog ta mig igenom dagen. Om jag inte blir sämre *håller tummarna*. Har ju en hel helg framför mig ensam md barnen... Tråkigt o inte ha mannen hemma :( Men oxå glad att han får göra nåt roligt, o jag o barnen ska nog få det mysigt o kul vi me. Smider lite planer ;) Men får som sagt se hur jag (vi) mår. Hoppas inte barnen står på tur o bli sjuka nu bara :/

Man kanska skulle försöka få i sig lite lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar