onsdag 21 oktober 2015

Christmas time

Alltså jag är ju en jul fanatiker. ÄLSKAR julen!!! O av nån anledning har min julkänsla REDAN börjat smyga sig in :O Haha! Börjat kika runt på julklappar. Har ett litet hum om vad barnen ska få. Känns skönt, nu ska det "bara" inhandlas oxå ;) Tänkte FÖRSÖKA ta lite pö om pö. Men då vi har sååå många födelsedagar både i okt ( 4 st plus våran bröllopsdag) o i nov (3 st) så är det inte sååå lätt o börja handla julklappar nu då det mesta går åt födelsedagspresenter. Jag ÄLSKAR o ge bort saker, men måste hindra mig lite då jag vill köpa sååå mkt :P Hahaha! 
Längtar tills jag får julpynta här hemma!! Till 1a advent åker ALLT juligt fram ;) Är ju bara såååå mysigt!!!! Sen, nån vecka efter nyår, åker allt bort ;) Detta år ska vi oxå åka till Göteborg i början på december, o gå på julmarknaden på Liseberg. Va ju dit för två år sedan o det är ju bara såååå mysigt!! Så det ser jag fram emot! Det jag skulle komma fram till i detta inlägg, för hade en tanke men så spinner jag iväg, som vanligt ;) va att jag testade ett nytt te förra veckan som jag nu köpt hem....

Såååå gott, o luktar sååå mkt jul!!! Men det är ju inte så konstigt då det innehåller: Kanel, ingefära, vanilj, kardemumma, peppar, kryddnejlika o ringblomma! Gillar du te MÅSTE du testa detta!!!

Jag älskar ju kaffe o måste ha det varje dag, typ, men alltså te, det är ju sååå gott det me!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar