måndag 12 oktober 2015

Ett litet snabbt hej, o godnatt

Vart en otroligt seg morgon. Båda barnen kom in till oss i natt o Tim snurrar som en virvelvind mellan oss = nästintill noll sömn för mig. Så trött som jag va orkarde jag mig inte upp ur sängen förren runt 8.45 :P Barnen lekte o hade skoj, hörde dom hela tiden, o de är ju för gulliga! De har tom börjat ta fram frukost själva, bra mackor, på med pålägg, hälla upp mjölk mm. Hur gulligt som helst <3 Jag drog mig upp o åt frulle me dom. Insåg att vi inte skulle hinna till 9.15, onödigt o stressa. Så vi cyklade till förskolan o jag lämnade dom runt 10.15. Skönt me lugna mornar på måndagar ;)
Men jag ser sååå fram emot lördag, då ska jag äntligen få min efterlängtade sovmorgon....

True ;) Gäller iof lör, sön OCH mån ;)

Kom hem till middag på bordet. Lövly!!! Mysig stund runt matbordet o Ida gick laget runt o frågade hur alla hade haft det idag, gullunge!! <3 Mannen tog hand om allt efter middagen, jag tog mig en vaaaarm dusch då jag frös såååå!!! Sen la jag barnen. Läste saga o så. Myyys!!! Efter det tittade jag o mannen på serien vi följer men nu tänker jag sova. Fortfarande inte helt 100 så blir sååå slut!!!

I morrn då. Lämna barn, läkaren min ska ringa kl 8.30 (så vill helst ha lämnat barnen då o satt mig i bilen) jobb 9-14.15 (slutar tidigare då barnen ska fotas) direkt till barnens förskola där de har fotografering kl 15, porträtt o syskonbild ( nu för tiden är det föräldrarna som får ta hand om det, förskolan står endast för gruppfotot) sen hem o förbereda middagen, till sjukgymn kl 16.45 (barnen får följa me) har revben som sitter snett så MÅSTE dit. SEN hem o äta. Phu, morgondagen går i ett!!! Allt på en dag... Varför blir det alltid så...

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar