lördag 31 oktober 2015

Mer kalas!

Tim va trött när de kom hem. Han o jag la oss tillsammans i soffan o mös o tittade på Pippi på de sju haven. Sen kom ha typ inte upp nå mer... Jag bestämde att han fick va hemma från kalaset. Trist men han såg inte pigg ut. Fortfarande rosslig i halsen o rödglansig i ögonen... Han va inte varm, men när jag o Ida skulle cykla kändes han väldigt varm, feber oxå stackarn... Jag tog på mig min nya tröja jag fick hem från KappAhl....

Lite snyggare smink idag ;)


Gillar verkligen den här tröjan!!

Jag o Ida cyklade till Willys o köpte blommor o lotter. Cyklade sedan till min farmor o farfar. Det bjöds på sååååå god mat!!! Fläskfilé gryta, potatis o sallad. Alltså det va verkligen så jävla gott!!! Ska få receptet på fläskfilé grytan :)
Sen vart det glass till efterrätt....

Nom nom!

Fick tårta OXÅ!! Daim tårta, till kaffet. Så mkt gott!! Barnen lekte o hade skoj. När Kriss m fam åkte hem va vi kvar en stund. Ida lekte me Anna ;)

Hon fick täcke, kudde, mat o vattenskålar, trasa o torka näsan me o gosedjur, o så läste Ida saga <3 Så himla gulligt! 

Vi cyklade hem vid halv åtta. Skönt att det bara är ngr min hem ;) Väl hemma sov Tim redan. När vi hade cyklat så hade Patrik o Tim slumrat till i soffan. Sen hade de åkt o köpt pizza. Det va Tims önskemål, dock hade han bara ätit några tuggor. Inte lätt när man har feber.... 
Borstade Idas tänder när vi kom hem, sen fick hon oxå lägga sig. Hade lite svårt att komma till ro men när hon väl gjorde det somnade hon snabbt :) Jag o mannen ska titta på The Unit o bara mysa :)
I morrn ska det städas lite här hemma. Det är grejor typ överallt. Men vi hade bestämt att ha en slö dag idag ;) Iof har mannen putsat fönsterna. När han o barnen kom hem hade han me sig nån grej man rengör fönster me från sin mamma. Så medan jag o Tim mös o tittade på Pippi putsade mannen fönster o Ida va ute o cyklade :) O så har vi tvättat en maskin. Men annars har vi inte gjort mkt. Så det blir lite städ o så handling i morrn. Men en hemma dag. Jag lovade Tim o va me han i morrn. Så tänker va det oxå. Får se hur han mår i morrn... Hoppas det vänder snart. Min kille <3
Känns så sjukt skönt att det är lördag idag!!! Trevlig kväll på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar