lördag 24 oktober 2015

Present handling check!

Somnade på tok för sent i natt. Vaknade av en man som kom hem full som en kastrull :P Ne då, så farligt va det inte ;) Sen vaknade Tim redan kl 5.30!!!! Alltså snaaaark!!!! Fick han ändå o ligga o mysa till strax innan kl 7, då gick båda barnen upp o kollade på tv typ ngr min, sen va det fullt ös ;) Åt inte frukost förren runt nio, skönt! Sen fixade vi oss i ordning. Jag o Ida skulle åka o handla födelsedagspresenter men då mannen fortfarande sov o Tim så gärna ville följa me så fick han det oxå :) De hade kul inne på leksaksaffären. Men va så snälla så o skötte sig. Kunde gå därinne rätt länge! Slutade me en varsin Barbie docka till Maja o Klara (som vi ska på kalas hos) o ett pussel till Isolde :) Ida valde oxå fina kort till alla! Sen gick vi in på kvantum o köpte beasås till dagens middag o så fick barnen plocka lite lördagsgodis (älskar att de börjat me dom där små söta påsarna, blir alldeles lagom mkt!) men jisses va me folk det va! Glad att vi inte skulle ha mer o kunde gå till bilen ;) Ibland är det inte lätt o ha me båda, framför allt inte då de lätt triggar igång varandra. O Tim är det ju full fart på mest hela tiden ;) Men denna gång gick det fint fint :D Va ju där lagom länge oxå, klart inget barn gillar o gå länge i affärer... 
När vi kom hem hade mannen kommit upp ;) Jag o barnen har precis ätit lunch o jag har nu tagit mig en kopp kaffe....

Lite trött är man allt :P

Eftersom Tim vaknade så tidigt är han jätte trött nu. Så han har lagt sig på soffan för o vila. Ida ska snart göra sig kalasfin. Om en timme cyklar vi till Fredrika bremerskolan (tar typ 2 min) får se om jag kan lämna henne el om hon vill att jag är me (tror ju på det sistnämnda) så då ska man sitta på ett kalas i två timmar... Man kanske kan få sitta utanför iaf ;) Känns nästan som om man stör annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar