tisdag 20 oktober 2015

Min lilla kille <3

Ännu en natt då Tim va vaken några timmar. Dag för dag tar det ju på honom. Kände i morse att det va gränsfall på om han skulle orka gå på förskolan idag. Men man vet ju inte om det är trots el trötthet. Det brukar gå bra väl på förskolan. Jag ringde en timme efter jag hade lämnat o dubbelkollar läget o då hade det bara gått bra, dock hade han precis ramlat o slagit i näsan när jag ringde men det va "bara" lite näsblod sa de o ingen fara. Men efter en halvtimme ringde de igen o sa att det inte riktigt ville sluta blöda o att han va så trött. Så bestämde att jag skulle hämta honom. Han va piggare när jag hämtade strax efter halv elva men det rann fortfarande blod ur näsan, o han såg sååå trött ut! Åkte hem. Ida fick faktiskt va kvar. Min tanke va att vi skulle äta lunch (vilket vi gjort) o så viiila!! O det är vad vi gör nu. Vi ligger här båda i soffan...

Dragit ner persiennerna o jag har tagit mig en kopp kaffe... O tänt ljus... 

Ska hämta Ida om drygt en timme tänkte vi o då åka ut o hämta Isadora i skolan. Barnen får följa me. Blir ju vila när de ändå bara sitter i bilen...
Vi blir hemma i morrn. Tim behöver vila!! Får se hur det blir me näsan hans, han hade ramlat (gjort en kullerbytta ner från klätterställningen) men just nu blöder det inte, o näsan är inte svullen, men han är öm om man känner på den... Min stackars kille <3 Skulle den svullna får vi åka in o kolla den...
Nu ska vi vila o mysa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar