söndag 4 oktober 2015

En lite konstig dag

Kände mig piggare än vanligt i morse när jag cyklade till mamma o pappa för o hämta bilen. Även fm gick bra. Men sen slog huvudvärken till, jag vart jätte snurrig o trodde flera gånger att jag skulle svimma. Fick oxå hjärtklappning. Vilket jah läskigt nog även hade i natt :/ Kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig... Slog hårt o snabbt. Strax efter kl två åkte jag hem. Pratade lite me mamma o pappa när jag lämnade bilen. Sen hem o la mig på soffan. Sen va jag heeelt däckad. Fortfarande snurrig, frös o kände mig jätte dålig. Patrik hade dammsugit. O sen hade han o barnen packat med sig matsäck o åkt till Arlanda utkiksplats o kollat på flygplan! :)

Mysigt! :)

Kl rullade på. Patrik åkte o köpte pizza till middag. Jag fick i mig typ 1/4... Jag får så himla ont i magen av pizza så vågade inte äta mer. Sen vart det film mys o lördagsgodis för barnen. Mös me dom jag me. Efter att ha röjt undan lite. När de sen hade somnat så slog jag o Patrik igång serien vi följer o har precis slutat kolla :P Jag känner mig lite bättre. Men är sååå trött!!! I morrn har vi inga storslagna planer. Jag ska till Gränby o lämna tillbaka en grej o sen hämta ut en medicin. Annars är planen att vi ska gå igenom o röja i barnens rum. Kan nog få bort en hel del där, o försöka få mer ordning!

Nu orkar jag inge hålla ögonen öppna längre.... Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar