torsdag 8 oktober 2015

Sms från chefen

Jag vart mkt sämre där framåt två tiden. Efter att ha gett barnen mellis, duschat dom o sen pysslat lite....

Ida limmar...


O Tim pysslade en teckning till pappsen <3

Jag va redan här helt slut. Men bet ihop för en mysig stund me barnen. Sen la jag mig på soffan o kom inte upp! Feber igen! Den liksom kommer o går hela tiden. Patrik fick köpa me mat hem. Lyckades få i mig liiiite strips. Sen drog mannen iväg o jag o barnen mös innan de skulle läggas. Läste en Pettson bok i kväll. De är ju väldigt långa. Men barnen lyssnade på hela. Sen somnade Tim snabbt ;) Ida inte så långt efter. Jag har satt mig i soffan. Smsade me Sara o sa att jag hade feber igen. Hon tyckte jag skulle ringa chefen o tala om att jag behövde va hemma i morrn. Men jag klarade det inte. Kändes inge bra så här sent. Men sen för en liten stund sedan fick JAG sms av chefen där han skrev att han hade hört av Sara att jag fortfarande hade feber, att jag skulle va hemma o vila upp mig i morrn o att det skulle ordna sig på jobbet! Alltså, har man en bra chef el ej?! Han känner mig så väl, att jag så gärna vill va på jobbet. O Sara då, hon måste ju hört av sig till honom, för min skull. Fina vän! <3
Barnen kommer få gå några timmar i morrn, så jag kan VILA!!! Ska inte göra NÅT annat!! Sen blir det fredagsmys me dom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar