fredag 23 oktober 2015

Julklappar!!!

De första julklapparna är hemklickade :D

En Elsa docka till Ida...


O Anna såklart ;) De är 35cm höga o jag tror dessa blir perfekt! Halva priset på dom dessutom ;)


Till Tim, me "inbyggd" mask ;) 

Beställde lite annat till dom oxå :) Vet vad jag mer ska köpa till Tim. Ett skepp! Frågan är om det måste va Jake o piraterna el om det kan va playmobil el nåt sånt... Måste nog fundera lite till där. O gå till en fysisk butik o kolla... Några grejor till så är deras julklappar klara. Hur kommer det sig??? :O Haha! Skönt ändå ;) Men nu är kl på tok för mkt så måste sova nu! Fick ett samtal från min älskling som va på väg ner på stan... Han ville bara tala om att han saknar mig <3 Min fina man!!
Visst ja, kom ju på att julklappen från barnens farmor är klar oxå...

Vi ska få gå o se Disney On Ice!! Jag, Patrik o barnen. Kommer bli magiskt!!! :D

Weeiii!!! Vad jag längtar till jul nu!!! Hihihi!!

Ne, godnatt på er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar