måndag 26 oktober 2015

Tidig kväll

Me rätt inställning går det mesta :) Har pysslat me lite pappersjobb på jobbet idag. Jag får ha det som lite huvudansvar eftersom min rygg är som den är. Då behöver jag inte va i barngruppen hela tiden. Så det blir lite mer variation för mig. Även fredagar blir det mkt annat praktiskt att göra. Dagen gick iaf bra. Kom hem till middag. Barnen, mannen o farmorn åt pizza. Jag en räksallad. Kändes rätt bra faktiskt! ;) Sen åkte farmorn hem (hade förresten gått jätte bra för henne o hämtat barnen :) ) Barnen va såååå trötta, o hade tydligen varit det på fsk oxå, fast de bara gick 10-14.30... Är kanske omställningen av kl, plus att de är vakna på natten, plus att de vaknar föööör tidigt... La dom iaf för en timme sedan. Tim somnade innan kl sju o Ida vid halv åtta. Jag har satt mig i soffan me en kopp te....

Fryser såååå mkt. Så mkt kläder på mig :P 

Blir nog en tidig kväll i kväll (vart ju aldrig det igår) i morrn har jag o barnen bestämt att vi ska mysa när vi kommer hem <3 Låter som en bra idé tycker ja! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar