lördag 10 oktober 2015

Miss My Man!!!!

Insane hur mkt man kan sakna varandra. Fast vi sågs en kortis igår o han kommer hem i morrn em. Vi är ju inte så ofta ifrån varandra. O det är klart, det är bra o få längta. Men vi är ju gifta för att vi vill vara TILLSAMMANS!!! Men jag o barnen har haft det bra. O mannen har suttit i en båt till havs hela dagen, utan napp :P Men han verkar ha det kul iaf ;) Igår kväll badade de i badtunna på kvällen o i kväll va det bastu som gällde :) Men summa summarum, jag skulle definitivt INTE vilja leva utan mannen i mitt liv <3 

Planerna för i morrn då. Jag mår fortfarande inte helt ok. Så det blir en lugn morgon o fm. Vi ska ev baka, men vad får ni se i morrn isf ;) Men blir en mysig dag här hemma iaf! Kanske att vi går till mamma o äter lunch där. Men kanske bara myser hemma, vi får se helt enkelt :)


Som jag älskar dig!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar