onsdag 21 oktober 2015

Fina höstlöv

Vid halv elva kom mamma o Isolde förbi här. Då ville barnen ut. Så vi gick ut o lekte drygt en timme. Jag o barnen passade på o plocka massa fina höstlöv som det ska pysslas me sen.....

De ligger o torkar lite...

Tim har sovit 14 välbehövliga timmar. Han somnade ju kl 17 igår, vaknade till o va vaken mellan typ tolv o ett men låg mellan mig o Patrik. Sen sov han till kl 7 då han vaknade av Patriks larm! Tyckte han hade kunnat stänga av det innan han åkte till jobbet, men det hade han tydligen glömt!! Idas fröken va snäll o ringde o frågade om Ida ville me på utflykten, isf kunde de gå förbi här o plocka upp henne :) Men Ida ville va hemma. Tim är piggare idag, näsan har inte blödigt. Skönt! I morrn är det back to work o förskola igen!
När vi kom in efter vi hade varit ute åt vi lunch, o har fikat lite, pepparkakor ;) Nu har barnen lekt på så bra så jag har kunnat bloggat lite, som ni märkt ;) Men nu ska jag ta mig en dusch o sen måste jag läsa igenom en grej vi skulle läsa till p-mötet i kväll. Så när mannen kommer hem vid 16.30 åker jag till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar