torsdag 22 oktober 2015

Det knatar på...

Brukar jag svara när folk frågar hur jag mår. El "huvet upp o fötter ner" kan jag oxå svar ibland. För det är inte bra, men jag lever. Jag har så j**** ont just nu. På P-möter igår höll jag på o bryta ihop för jag hade sååå ont!!!!! En timme innan det tog slut fick jag gå iväg en stund, andas lite, o ta värktabletter. När jag kom hem vart det soffläge.
I natt va Tim som vanligt vaken några timmar, jag gav upp o la mig på soffan. O jag FICK det (han brukar bli skit arg o ledsen annars när jag gör det) där kunde jag sova lite. I morse va jag tvungen o väcka honom kl 7.40. Undra hur länge han hade kunnat sova...
På jobbet va det körigt o min värk är om möjligt ÄNNU värre... Fy sjutton!! Jag hämtade Isadora, sen Ida o Tim (de vart så glada sååå!!) förstod ju att de skulle vilka leka så ringde mamma o sa att Isadora följde me oss hem. Barnen hann leka drygt 1.5 timme, fram till middagen, sen kom pappa o hämtade Isadora. De hade varit ute o lekt hela tiden så när hon gick in kom Ida o Tim in o vi åt middag. Mannen åt ju såklart me oss oxå ;) Tanken va att jag skulle ha åkt o tankat bilen o sen storhandlat. Patrik ta hand om disken o sen duscha barnen. Men mannen lör mig välja så jag valde såklart o va hemma me barnen!! Även om det tar på ryggen o duscha barnen så är det betydligt mildare än o handla. Är så jävla glad att han fixade handlingen!!! Jag duschade barnen, läste saga o Tim sover sen en stund tillbaka. Men Ida har lite svårare o somna... Har plockat lite. Tvätten (som Patrik tvättade igår, så himla glad att han börjat hjälpa till mer o mer, iof ett måste för min kropp) skulle behöva vikas. Men det får bli i morrn. Lite städning ska oxå hinnas me i morrn, annars har jag o barnen bestämt oss för o ha en mysfredag!! :) Mellis hemma så en kort dag väntar dom i morrn....
Jag väntar nu på att mannen ska komma hem så ska vi hjälpas åt o packa upp...

Önskar bara att få må bra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar