tisdag 6 oktober 2015

Brrr!!

Nollgradigt när vi gick upp i morse... Va glad att jag plockat in vinterkläder o skor. Nu fick barnen åka me fodrade gummistövlar till förskolan i morse. O lager på lager under vid/regn kläderna. Nu har de ju de lite varmare gympaskorna o vanliga gummistövlar oxå på fsk. Det brukar ju kunna bli rätt varmt vid lunch. Men just nu visar det bara på 8 grader ute så det är kallt! :/ Nu kommer perioden där man måste ha ALLT på förskolan, för ALLA väder då det kan va skot kallt ena dan o varmt nästa... Men nå 15-18 grader får vi nog inte mer nu ;) Är ändå glad så länge solen skiner. Kyla gör mig egentligen inget, förutom nu när jag är sjuk. Ligger under två täcken me mjukisbyxor, tjocktröja o strumpor men frysen ändå..
Det gick iaf väldigt bra o lämna barnen i morse. Jag åt frukost när jag kom hem...

Juice me ingefära i o lite vanilj yoghurt. O så en skvallerblaska ;)

La mig sedan i soffan o läste lite. Men nu blir det sängen...

Ska sova några timmar....

Sen blir det lunch, ska värma en soppa, o sen hämta barnen. Kroppen o huvudet värker lika mkt idag. O fortfarande lite feber... Blir hemma i morrn me :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar