lördag 17 oktober 2015

En energipåfyllande dag!

Sånna här dagar behöver man. När man får umgås med så många fina människor!! En hel dag! Ida o jag mötte upp Elise o Martina vid halv elva o så cyklade vi till Regnbågsparken i Gränby. Barnen lekte, vi åt lunch, lekte, fikade o lekte...




Barnen plockade en massa löv o lite annat (blir kanske pyssel av det sen ;) ) Jag o Martina pratade, pratade o pratade. Vi är så otroligt lika. O vi kan prata om typ allt. Så kul! Barnen lekte inte så där jätte bra som de brukar. De ville va på lite olika ställen o lite små tjafs emellanåt. Men så kan det ju va ibland. Humöret kan inte va på topp jämt. O Ida va rätt trött. Så vid kvart i ett cyklade vi hem. Tim o Patrik hade varit iväg en sväng. O när vi kom hem åt barnen lite mellis, Ida la sig i sin säng o vilade lite o tittade i en bok <3 Tim mös lite i soffan. Sen åkte vi. Först till Willys där jag köpte blommor o ett kort. O sen ut till min bror dårå... Patrik hann byta däck på bilen o ta av takboxen innan alla kom. Sen va det kalas dax. Det bjöds på god smörgåstårta och god prinsess tårta...

Nom nom!!

Barnen lekte o hade såååå kul!!! Som dom skrattade, o som jag skrattade. Det är för underbart!!! Cassi fick en resa till Rom av min bror! :D Planet går redan kl 7 i morrn bitti. De kommer inte hem förren tors natt. Så glad för deras skull!!!
Vi åkte hem därifrån runt kvart i sju. Tim somnade men inte Ida, trodde hon skulle göra det men hon satt glad i baksätet o pratade lite me oss :) Bar in Tim i hans säng o la Ida. Hon somnade snabbt ;) Patrik drog som sagt iväg o precis då vaknade Tim.. Men satt hos han en liten stund sen somnade han om. Det har verkligen varit en sååå bra dag. O det bästa - inget städande el tvättande el nåt sånt på en heeel dag (annars görs ju nåt sånt varje dag) Som sagt, en sån här dag behövdes VERKLIGEN!!! 

O i morrn, strax innan kl ett tar jag bilen till Alsike för o träffa ett härligt gäng me tjejer! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar