lördag 10 oktober 2015

En dag i skogen!

Strax innan lunch drog vi iväg! O sen vart vi många timmar i skogen :D Vi hittade inte jätte mkt kantareller, de va lite små än. Först sa barnen att det ju inte fanns nå o leka med när vi kom dit. Jag sa att nu har ju hela skogen!!! Sen lekte de för fulla muggar ;) Vi tog en lunch o fika o sen gick vi lite till....

Here we go!!




Heeeej!!!



Vi kom hem strax efter kl tre. Jag va heeelt slut!! O frusen! Men barnen va varma o goa som tur va :) Jag packade upp all matsäck o tog hand om ryggsäcken. Sen tog jag mig en vaaaarm dusch! Fixade middag, hemmagjord pizza på barnens begäran ;)

O den skulle såklart ätas i soffan, till Alfons! :)

Sen tog i en liten paus. Jag la ut min träningscykel till försäljning för några dagar sen, idag kom en o köpte den. Lite extra fickpengar tackar man inte nej till ;) När han drog tog vi fram lördagsgodis o sitter nu o tittar på Tarzan o myser :) Jag har så sjukt ont i kroppen efter skogen, o känner mig risigare :( Men ska försöka lägga mig i vettig tid i kväll, igår somnade jag alldeles för sent... Men har så svårt att sova utan mannen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar