fredag 2 oktober 2015

All alone, again....

Tredje kvällen utan mannen.. Men det gör inget. Jag är ju så trött på kvällarna ändå så... Idag då... Trodde inte jag skulle komma upp i morse, men det gjorde jag ju. Lämnade barnen, iväg till jobbet, jobbade fyra timmar, sen till sjukgymnast (där vi diskuterade fortsatt utredning) o så hämta barnen o sen vidare till kvantum för handling. Mycket folk men det gick jätte bra o handla, fick ju hjälp av de bästa ;) Väl hemma hann jag sitta ngr min me barnen, kasta in en tvätt i maskinen o sen laga mat. Idag gjorde jag "min" pastasås som Patrik älskar! 

Den är godare än den ser ut ;) O till det, färsk pasta såklart!

O efter middagen drog Patrik iväg för o träffa Stefan o Viktor (efter att ha borstat barnens tänder ;) ) Jag tog hand om disk o hängde tvätt. Mös en stund med barnen o sen lästa vi en bok. Det är det bästa, är ju bara sååå mysigt! Jag älskar verkligen o läsa o skulle kunna läsa hur mkt o länge som helst, typ ;) Kansle därför barnen oxå älskar o lyssna o gärna på låååånga :) Tim somnade redan strax efter sju, Ida strax innan halv åtta. Tröttisar <3 Jag ringde o pratade länge me mamma :) Sen mös jag upp i soffan...

Ett glas Cola, i fin glas såklart. Är det fredag så är det ;) O så lite naturgodis (el nötter är det ju bara) Kör fortfarande gotti fritt!

O nu sitter jag alltså här. Funderar på o slö titta på tv ett tag innan jag går o lägger mig... Ska ju upp 7.30 i morrn, ingen sovmorgon!!! :((( Men har dealat till mig så jag får den på sön ist ;) Ska hämta en bil hos mamma o pappa i morrn bitti. Så Patrik o barnen har min hemma if de vill åka nånstans. O så blir det jobb ca 9-15... Sen hem o äta gooood middag me mina älsklingar. Följt av film mys me kidsen, o sen en myskväll me mannen <3 Blir nog en bra lör trots allt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar