lördag 31 oktober 2015

Hemma!

En super rolig kväll!! Tyvärr bangar vi krogen :( Jag är glad att jag ens orkade ta mig iväg. Käkar ju värktabletter varje kväll för o kunna få sova lite, pga värken. Men då vi drack i kväll fick jag hoppa dom. O får nu lida för det... Inte värt det. O hade jag gått ut vet jag hur kroppen hade mått i morrn... Tyvärr... Så jävla trist!!! Men ett så jäkla fint o häftigt halloween party hade de ordnat!! :) 

Jag, me svarta linser....


Mannen me röda linser...


Min bror :S Hahaha....


O Cassi....


O jag o Cassi såklart ;)

Vi kom hem för typ 20 min sen. Har duschat...

Va inte lätt o få bort sminket, fortfarande svart runt ögonen :P

Jag tolkade efter mannen på vägen hem, el rättare sagt han hade handen på min rygg o puttade mig hem :P Han har ju el cykel o jag vanlig. Så det gick rätt snabbt hem ;) Har dåligt samvete för att jag bangade krogen, men va tvungen... Nu sj jag sova, o sova läääänge! Sen tänker jag ha en dag på soffan innan kidsen ska hämtas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar