måndag 31 augusti 2015

En liten piller burk!

Jahapp, så va det då mån kväll... Idag har mitt humör verkligen gått upp o ner! Ena stunden glad, nästa stund kunnat gråta... Efter att ha fixat o donat lite här hemma på morgonen började barnen undra när vi skulle cykla till förskolan. Det bästa me måndagar när jag inte börjar förren kl 11 är att vi kan ta det lugnt på morgonen. Så lungt så barnen undrar om vi ska åka nån gång ;) Lämnade dom iaf närmare 9.30 idag. Cyklade hem o tog mig en snabb dusch innan jag åkte till sjukgymn. Hade ju räknat med 15 min men då tiden efter va ledig körde hon 30 min. Ett revben som satt snett. O så körde hon på massage o laser. När jag efter insåg hur mkt kl va vart jag tvungen o ringa till jobbet o meddela att jag vart 15 min sen :/ Men det gick bra. Dagen gick sedan helt ok. Barnen gick hem i tid o jag kom iväg till Thuns. Hittade tre par jeans där men bestämde mig för ett par. Får ta det lite pö om pö ;) Är super nöjd med dom!!! Bild kommer ;) Så nu ska jag lämna tillbaka dom jag köpte igår :P Jag köpte även nåt så tråkigt (men ack så välbehövligt nu när hösten är på antågande) strumpor. 10 pack, billigt o ha små fötter ;) Köpte sulor till Tims skor o så en liten piller ask till mig....

Den är så söt o liten! 

Om man nu ska knapra piller varje dag kan det va skönt o förvara dom säkert, o så slipper man gräva runt i väskan efter dom ;) Kom hem när barnen precis hade lagt sig. Tim hade somnat men inte Ida. Så det vart lite kramar <3
Åt sedan en sen middag som mannen fixat, tagliateller o hemmagjorda köttfärsbiffar. Mumsigt! Tog mig en dusch o nu sitter jag här. Vart tvungen o ta den starka värktabletten. Gillar det inte. Men måste få sova i natt...

I morrn är det jobb som vanligt 9-14.45. Inget spec in planerat. Ska försöka träna. Min sjukgymnast tyckte jag skulle testa o köra järnet o se hur kroppen reagerar. Antingen mår jag bättre el ligger däckad. Men kanske måste testa. Så jag vet hur jag ska göra.. Så planen är o köra järnet i morrn dårå ;)
Har lovat Ida att vi ska mysa massor!! :) Älskar att börja lite senare o ändå komma hem tidigt. Både jag o barnen är piggare. De kan vakna av sig själva varje morgon o vi hinner dra oss lite när vi vaknar. O vi har sen hela em tillsammans oxå! Lovely!! 

I kväll är en sån kväll jag skulle kunna pladdra på läääänge. Men ger mig nu o hoppar i säng ;) Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar