tisdag 25 augusti 2015

En sämre dag...

Igår efter middagen cyklade jag o Tim o hämtade Ida. Hann knappt tid förren vi skulle hem igen ;) Väl hemma bytte jag om o tog mig ut på en promenad. Jag får så jävla ont när jag går... På löpbandet på gymmet kan jag gå länge o snabbt utan o få ont. Men när jag är ute o går som vanligt får jag sjukt ont!! Därför hatar jag att gå ut o gå :( Går hellre till gymmet o gymmar.... Så när jag hade duschat av mig tog jag en av de starkare värktabletterna då det gjorde sjukt ont!!! Fixade mig en mumsig fruktsallad me keso. Tog två tuggor sen tog det stopp. Gick inte o äta... Så in med den i kylen o gjorde mig en kopp te ist... Sen slog vi igång nästa sista Falk filmen. De är ju sjukt spännande o bra!!!! När den va slut lyckades vi hitta sista på nätet o kunde inte låta bli o slå igång den. Den va slut strax innan kl tolv :/ Men la mig sedan på en gång. 
Barnen vaknade rätt tidigt idag.. Min kropp värker även idag :( Men har tagit min medicin (som jag tar varje morgon o kväll) hoppas den hjälper. Idag är barnen betydligt bättre, så himla skönt! Ida har ju varit pigg ett par dagar men idag är tim äntligen frisk! Små snorig men inge mer, så idag är hans friska dag hemma (som de ska ha innan de går tillbaka till förskolan) i morrn kör vi igång igen :) Man märker att han är piggare just för att dom inte bråkar när de leker. Stor skillnad mot igår! 
Annars idag då... Ta hand om o vika all tvätt som jag tvättade igår. Sen blir det nog en tur till Ikea då jag behöver en ny kudde... O sen rusta, o köpa två förvarings bilar/möbler till barnen.....

Dagens på en trött en....

Är så glad att det inte är stekande hett idag, får man säga så? :S Älskar att sommaren ändå kom. Men kanske lite väl sent... Gillar lite lagom varmt, runt 20 grader...
I morrn drar första dagen av 3-5 intensiva dagar igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar