söndag 2 augusti 2015

Söndag morgon...

Somnade sent o sov rätt bra tills Tim kom in. Sen sov jag sämre.. Trött som få. Trist väder! Glad att vi åkte o badade igår. Tim vaknade redan kl 7.30 o mös en liten stund. Men sedan dess har det varit full fart på honom. Stått för nära tv ett x antal gånger, flyttat på vardagsrums bordet, fört liv, retat Ida som ligger lugnt o stilla o tittar på tv. Vet inte vad det varit me honom denna morgon! Sa åt honom att han ist kunde gå in o leka på sitt rum. Tänkte jag kunde få dra mig lite, men det ville han icke. Men NU när jag är på väg upp, då har han kommit igång me nån lek! En liten kille me sååå mkt energi o sååå mkt känslor. När det gäller känslor är han nog rätt lik sin mor där ;) Min goa kärlelsfulla kille <3 Ida är betydligt lugnare av sig, även om hon ibland har ett väldans humör :P Det som brukar komma runt 5 års ålder. Men till skillnad mot Tim kan hon sitta länge o pyssla o sånt. De är så otroligt olika varandra. Men en sak de har gemensamt är att de är båda så otroligt kärleksfulla! De bryr sig om andra, varandra o sin familj <3 De älskar o gosas o kramas!

Som vanligt vart det längre inlägg än jag tänkt, jag svävar iväg! Hahaha! 

Jaha, om exakt en vecka kommer jag ha jobb ångest delux... Älskar o va hemma me min fina underbar familj ju!!!! <3

Men först en vecka som jag ska njuta av!!!

Underbara Öland!!!! Så glad att vi gjorde denna tripp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar