söndag 30 augusti 2015

Trasiga byxor?!

Även idag fick jag sova länge, yey!! :D Jag är som sagt INGEN morgon människa. Vill helst inte gå upp innan kl 9 :P haha! Mannen är desto piggare. Så han lät mig sova även idag. Gick upp typ 10.20 ;) Åt frulle o fixade i ordning mig. Barnen va ute o lekte :) Sen åkte jag upp till Gränby för o kolla på byxor. Vilket är en ooooomöjlighet när man är så tjock som jag!!! :(( KORT OCH TJOCK är ingen bra kombo... Efter att ha provat typ 20 par så fick det bli dessa....

Inte den bästa bilden, men men!

Dessa satt väl bäst av de jag provade. Det fick även följa me ett par tights hem. Svarta. Sånna funkar ju iaf alltid, typ ;) O så vart det en mascara.
Kom hem o fick ett litet breakdown. Det va grejor ÖVERALLT!!! I ALLA rum, på alla bänkar o byråer. Plockar inte jag, plockar ingen. SUCK!!!!! Jag försöker o stressa ner o inte gå o plocka HELA tiden. Men gör jag inte det så gör ju ingen det. Villet slutar i ett kaos som ändå JAG måste ta hand om... DET är stressande... När jag började plocka drog mannen iväg... Jag har plockat rent o fint ÖVERALLT. Tvättat OCH dammsugit. Nu badar jag barnen. Behöver jag säga att jag har jävligt ONT?! Snart får de ta o komma upp så jag kan hänga tvätten o börja med nån middag. Vad vete sjutton....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar