onsdag 5 augusti 2015

I'm happy!!!!!

Mannen ringde för typ en halvtimme sedan o sa att de va på väg hem, så snart är de hemma :D Vädret va inge vidare där nu o barnen va trötta. De är ju ute där hela tiden o leker o donar. Patriks mormor o morfar va så imponerade, aldrig sett två barn leka så bra ihop :) Kanske beror på att de är så lika i åldern, vad vet jag. Men kul o höra!
Jag hann plocka fint o dammsuga här hemma innan jag gick o tränade...

Det va kämpigt o tungt, men det gick!! :)

Har nyss tagit mig en dusch o fixat mig lite :)

Solen tittar fram titt som tätt o det är varmt o kvavt ute. Så det fick bli klänning på! :)

Sitter nu o äter lunch, vv soppa....

Grönsakssoppa. Den är god!

Snart får jag ÄNTLIGEN gosa me mina älsklingar!!!!!!! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar