söndag 2 augusti 2015

It's so bright!

Måste bara visa mitt hår. Jag har ju alltid väldigt mörkt hår (jag har nog gått igenom hela färgskalan från ljuuuust blond till riktigt mörkt. Även rosa o blått :P ) Men jag trivs bäst i väldigt mörkt, o me lite ljusa slingor. Nu är det flera månader sedan jag färgade mitt hår o med sommaren så har mitt hår blekts väldigt. Spec i hårbotten o luggen....

Ser ut som om jag har ljusa slingor i luggen :P


O ni ser det väldigt mörka längre ner i mitt hår, det allra mörkaste, svårt o tro att jag va så mörk i hårbotten o i fram me för några månader sen! Hahaha!

Jag va ju rätt mörkhårig fram tills jag började färga mitt hår, i sexan, men nu är det betydligt ljusare! O gladast av allt har jag inte fått ett endaste grått hårstrå. Det ni! Vet många i min ålder som börjat få det, tom tidigare, men icke jag! Inte för att jag tycker att det är nå fel med det, men allvarligt, jag skulle känna mig betydligt äldre me gråa hårstrån oxå :P 

Nu har jag gråtit klart över filmen. Shit vad jag grät! Haha! Man ska inte se en sorglig film när mannen, el barnen för den delen, är borta...
Kl hann bli betydligt mer än jag tänkt så nu är det dax o hoppa i säng. Har lite funderingar på morgondagen, men vi får se ;)

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar