söndag 23 augusti 2015

Trött på denna konstanta tröttheten...

Kan ju inte va normalt att va trött hela tiden hur mkt el lite man än sover... Jag sover iof som en kratta på nätterna, men ändå...
Kvällen igår va trevlig! :) O god! Syster hade fixat det så fint o gott så!!! <3
Jag cyklade hem typ kvart över tio. Mådde ju inte så super bra men är glad att jag orkade gå :) Kändes konstigt o komma hem från en fest spik nykter :P hahaha! 

Såååå mkt gott!!!!!!!

I morse vaknade Ida 5.40... Insane!!!! Hon fick ligga kvar till 7. Tim vaknade runt 6.30 så även han fick ligga kvar till 7. Sen gick de upp o kollade på tv. O en timme senare gick oxå mannen upp. Han har ju sovmorgon på söndagar men ville ändå gå upp. Så jag låg o drog mig ytterligare en timme....
Barnen är fortfarande snoriga... Får se hur de verkar under dagen om de blir hemma el om de är så pass pigga att de kan gå i morrn. Mannen är ännu mer förkyld idag än igår :/ Känns ju som om man skulle vilja komma hemifrån lite, från sjukstugan ;) Blir iaf en lugn o seg fm. Får se sen om vi orkar göra nåt el ej... Jag funderar på om jag skulle gå o träna. If vi blir hemma i morrn....
Ne, en kopp kaffe o en knäcke macka (det är vad illa måendet klarar av just nu...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar