tisdag 11 augusti 2015

Trött mentalt!

När kl ringde 7 i morse kände jag mig mer död än levande. Sjukt trött trots att jag sovit riktigt djup stundtals i natt! Kanske just därför.. Kl hann bli 7.30 innan jag orkade masa mig upp :P
Dagen på jobbet va väldigt intensiv. Att ha inskolningar kräver en del, o bara att ha föräldrarna där mellan kl 9-15 oxå... Men det gick väldigt bra! :) En liten flicka som knappt ville släppa mig när jag skulle hem! Hihi! Överlag va det en bra dag. O det känns o märks att man inte jobbat på läääämge! Men det ska nog bli bra! Kunde inte bärga mig o få hämta barnen så när kl slog 14.45 åkte jag direkt o hämtade mina små älsklingar....

<3


<3

De hade längtat efter oss i natt :( De har ju verkligen varit me mig 24-7 i flera månader o nu vart det två nätter... 
När vi kom hem kom Patrik oxå precis. Vi satt alla o mös ett tag innan Patrik gav dom middag o jag åkte till sjukgymnast. Två revben som satt rätt ordentligt snett. Ena fick hon lägga nästan hela sin tyngd på för o få rätt... Gått med det för länge... O ingen träning, vilket märktes sa hon, när hon kände på muskler o så. Nu fick jag bara ta det lugnt idag o även i morrn, fick inte träna. O jag är glad att jag tog ledigt hela dagen i morrn... Ska till reumatologen på ackis kl 10. Ingen aning om hur det kommer gå till, vad de kommer göra/säga. Om de tror att det kan va nå reumatiskt fel. Alltså jag har verkligen noll koll känner jag. Läkaren skickar dit mig för jag får hög sänka till o från, högt antal vita blodkroppar o lite feber titt som tätt.. Har ju lämnat in lite prover. Har även fyllt i massa papper som jag ska ta me...
O ist för o stressa fram o tillbaka för o jobba 1.5-2 timmar tar jag hela dagen ledig... Kan jag ju få mer gos tid till mina älsklingar oxå ;) <3

Nej, känner huvudvärken komma så jag ska borsta tänderna o gå o sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar