lördag 29 augusti 2015

Så va denna lördag slut

Jag la mig en stund på soffan efter lunch. Barnen va rätt trötta de me. Tim bökade o kröp upp bredvid mig o somnade! :O 

Sötnosen!!! <3

När vi vaknade fixade vi iordning oss o cyklade ner på stan. Jäklar va tungt det va, hade Tim bakom mig på vägen ner oxå. Kom in 10 min innan det skulle börja men lyckades få plats längst fram :) O det va sååå himla bra o kul! Jag o Ida skrek o klappade händerna ;)






Filmande en del oxå ;) Det vart lyckat verkligen! Två trötta barn som man först inte kände någon lust att åka me ner på stan me men väl där skötte de sig exemplariskt o det gick hur bra som helst. O de va glada att vi åkte :) O vi me! Tim sov ju en stund innan o det va välbehövligt. När Tornerspelet va slut cyklade vi till Lucullus, tänkte vi skulle äta ute på restaurang me barnen. Men då va det Ida som va så trött o lite ledsen så vi cyklade hem ist... Fixade mat till dom o mannen åkte o köpte hem mat från chop chop till oss. Mums!! Sen cyklade mannen till Kvantum för o handla hem till kommande vecka, jag röjde undan lite, mös me barnen o så knackade det på dörren. Det va Isadora, mamma, pappa o Isolde. De skulle låna resesängen. Isadora o Isolde ska sova hos mamma o pappa. Va kul o träffa dom en stund igen :) De tre stora barnen gick ut o cyklade sparkcykel ett tag o Isolde lekte i sandlådan på våran uteplats :) Sen gick de hem o Ida o Tim tittade några min på tv innan det va dax o borsta tänder, byta om till pyjamas o hoppa i säng! De somnade rätt snabbt båda två om man säger så ;) Jag tittade klart på ett avsnitt av NCIS som jag somnade ifrån i tors :P O sen slog vi på denna film...

Riktigt bra o spännande! Men mkt berodde på de bra skådisarna! :)

Nu är det en annan film Patrik slagit på. Men för mig blir det nog sängen...

I morrn får det nog bli en mysig hemma dag me la familia! <3
Syrran kommer förbi en sväng oxå o då ska jag krama henne massor!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar