måndag 31 augusti 2015

Gårdags em o kvällen...

När barnen hade badat klart kom mannen hem, samtidigt kom Amanda hit :) Vi pratade en liten stund, kramades o sen gick hon... Kommer sakna henne som fan men hon kommer få det bra på andra sidan jorden, USA, drygt ett år ska hon va där o jobba som au pair. Det blir nog ett upplevelserika år. Är glad att hon gör detta. O det är inte lättare när man har en pojkvän här hemma... Men de klarar det! O han kommer hälsa på både i dec o april :) O även om hon är på andra sidan jorden är hon alltid nära, i mitt hjärta <3 Älskar dig Pandis!!!!!

Vart några tårar när hon hade gått (grät av mig massor redan i fre :P ) Sen va det till o ta tag i matlagningen. Barnen fick mat. Sen gick Patrik o barnen o hämtade Idas cykel hos mina föräldrar. Jag handlade lite till Patriks o min sena middag. När barnen hade lagt sig slängde jag ihop en sallad o så gjorde vi varma mackor....

Jag hade champinjon stuvning på mina... O så en god sallad till :)

Tittade på en serie medan vi åt. Sedan slocknade jag som vanligt (nu för tiden) i soffan... Därav inget mer inlägg igår.. 

Nu ska jag strax masa mig upp. Vi ska käka frulle o sen cykla till förskolan. Kl 10.15 ska jag va hos min sjukgymn. Bokade en 15 min igår då jag har så jävla ont!! Behöver ju åka 10.30 till jobbet... Slutar kl 17 så funderar på o åka till Thuns... Jeansen jag köpte igår sitter inge bra :/ Det känns inge bra... Lite stora på vissa ställen o tighta på vissa... Så funderar på o kolla på Thuns, om jag orkar... Ne, om man skulle ta tag i denna dag kanske.. Längtar redan till nästa helg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar