onsdag 26 augusti 2015

Kalas!

Idag fyller fasters stora hjärta Isadora hela 9 år!!! Hipp hipp hurra för henne!!!! :D

Efter jobbet åkte jag o Isolde hem dit. Hann spendera några timmar me henne o Isadora innan första gästerna dök upp! Ida o Tim kom me mormor o morfar inte förren strax innan kl sex. Men de visste att det skulle bli bara nån timmes lek då...  Det bjöds på go fika o massa prat o bus! Vi åkte hem strax efter kl sju. Tim somnade efter typ 15 min men Ida höll låda hela vägen hem ;) Men det va tur. Eftersom Patrik inte va hemma, hade det blivit lite svårt o bära in två barn :/ Men nu bar jag Tim o Ida bar en kasse :) Men Tim börjar bli tung han me nu! Jag som redan hade ont fick ondare :/ Men men. Barnen vart iaf glada innan vi åkte hem när jag talade om att jag skulle ta me Isolde o Isadora hem på fre o att dom skulle följa me o hämta på förskolan. Ska bli kul :) 
Jag har haft lite snurr i huvudet idag som jag kallar det. Det blir att det liksom flimmrar, känns som om allt jag tittar på flimmrar. Det kommer o går. Igår när jag duschade såg jag fläckar här o där när jag tittade :/ 
I morrn är en låååång dag... Först sjukgymnast kl 9, sen direkt till jobbet o jobba först till 14.45 o sen P-möte 16-20.30... Tur man har en rolig helg (hoppas jag) o se fram emot :)
Barnen har varit feber fria o pigga idag, så i morrn blir det förskolan för dom :)


Fasters stora tjej!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar