söndag 9 augusti 2015

O så kan man säga att semestern är slut

Vart en underbar avslutning på semestern. Efter frukosten åkte vi till Alunda o badade, nästan 4 timmar va vi där....

Köpte me oss en varsin sallad oxå :)

Vi åkte hem o fixade middag till barnen, de packade lite o sen skjutsade Patrik dom till deras farmor, han släppte av mig på Gränby på vägen så handlade jag lite gott till kvällen :)
När vi kom hem dukade vi upp allt gott på uteplatsen....

Min älskling <3


Nom nom! 

Satt ute, åt, pratade. Men oj så jag saknade/saknar barnen! Saknade att ha dom lekandes o cyklandes på gården... Saknar dom nu... De ska sova hos deras farmor tills på tis!!! Jag jobbar ju 8-16.30 i morrn o 9-14.45 på tis, o Patrik ska på kickoff i Knivsta o åker vid halv åtta i morrn bitti o kommer han runt halv fem på tis. Så det vart skönare för barnen o sova där två nätter ist för att de ska behöva gå upp halv sju... De va glada. Men eftersom de va borta i början på förra veckan så tyckte inte jag det va lika kul :( Men morgondagen lär gå fort o jag kommer inte hem förren efter kl fem. Då ska jag träna o sen käka o duscha. Sen är det väl inte långt till säng dax :P Kanske blir en film el nåt. Får se! 

Nu ska mannen o jag strax slå på en film... Känns trist att han oxå sover borta i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar