torsdag 13 augusti 2015

En dag kvar

sen är det helg!!! El en halv dag skulle jag kanske säga ;) Jobbar ju bara 9-13 på fredagar så! Både sovmorgon o sluta tidigt, inte illa! ;) 
Dagen har gått bra idag. Känns dock att den är lite längre än de andra o det är skillnad på o börja kl 8 el 9... Är riktigt trött idag (hur ska jag inte känna i morrn då :/ hehe) 

En tröttis :P

När jag kom hem va mannen o barnen ute o lekte o cyklade så jag va ute me dom en stund. Men då jag varit ute typ heeela dagen så ville jag snart gå in ;) Barnen hakade på o vi mös o lekte kurragömma. Jisses va kul vi hade, som vi skrattade! Ibland är det kul o leka o få va lite tokig! Hihi! Efter det badade Patrik dom, middag, lite mer mys o lite nedvarvning framför tvn o sen sovdax för barnen. Jag har inte gjort många knop i kväll, o jag funderar stark på o snart gå o lägga mig faktiskt. Får ändå inget gjort o tittar jag på tv kommer jag snart somna ändå :P 
I morrn när jag kommer hem ska jag träna. Sen ska jag ev träffa en vän o käka middag me på kvällen. Hoppas det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar