lördag 1 augusti 2015

Söta unge!!

Den läggningen gick snabbt o smidigt! Men det hade jag på känn efter denna dag ;) Gick ut från deras rum efter, att ha läst saga, vid kl åtta. Tjugo över sov de båda :) Är nog rekord denna semester! Ida sa innan hon skulle sova att hon kunde ju få sova bredvid mig! Hihi! Gullungen förstår ju att pappas plats är tom :P Men kan ju inte låta bara henne ligga där, då vill ju såklart Tim oxå sova där. Men självklart får de lägga sig bredvid mig när/om de vaknar i natt :) Tycker bara det är så tomt o ligga sj ändå så. Nu när barnen sover o jag har krupit upp i soffan o ska titta på film saknar jag mannen som fan! Min älskling, det är vi två <3
Jag har letat efter en film o titta på på Netflix i över en timme. Men har ju sett allt av intresse... Så slår igång en film jag sett många gånger. Men den är bra! O sorglig, fan, borde ju inte titta då... Men kan inte låta bli :/ Hahaha

Lång film är det oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar