måndag 3 augusti 2015

Some shopping :D

Vart ingen väska el byxor för min del. Men en hel del annat! 

Tror barnen blir glada när de kommer hem ;) Betalade 140kr för detta då de va 70% rea. Ord pris nästan 470kr :O

Köpte även lite tröjor till mig....

Denna för 50kr ;) (ord 149kr) Ärmarna är spets :)


Detta linne för 50kr (ord 99kr) 


Snygg detalj :)


O så även denna för 50kr (ord 199kr) Älskat ju tjocktröjor!!


Baksidan ;) 


O så en keps ;) 39kr (ord 70kr)

Ida fick ett par solbrillor...

Så söta! 13kr (ord 49kr)

I så köpte jag servetter o strumpor (till Ida)

10kr (ord 20kr) o 39kr (ord 79kr)

Brukar inte skriva ner så här vad saker kostar, men då det va sjukt billigt kunde jag inte låta bli!!! Allt detta gick på ca 420kr o fullt pris för allt hade blivit ca 1150kr! Snacka om fynd :D Helt ok måste jag säga ;) Köpte även en ny bh till mig (inte på rea, haha) oxå. 
När jag kom hem från shoppingen (det va inte lätt o få me alla stora kassar hem! Haha!) så käkade jag, lax o potatis från igår ;) har hängt tvätt o lite sånt. Nu ska jag lägga mig o vila lite. Kl 20 hämtar syrran o Bella mig o Lisa då vi ska på bio, Magic Mike XXL ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar