onsdag 5 augusti 2015

Ordningen återställd

Skönt o ha sina älsklingar hemma <3 De har tagit igen gos tid me mamsen kan man ju säga ;)

Så mysigt <3

Barnen lekte ett tag me sina nya uteleksaker o sen gick vi in o åt sen mellis. Efter det skrev jag ner en snabb nota o jag o Tim åkte till kvantum o handlade lite grann :) Ida fick duscha medan! Vi köpte me oss lite mat så vi åt när vi kom hem, sen mellis, sen middag ;) Köpte lite revbenspjäll, kycklingben, kvantums potatissallad, kikärtsbiffar o baguette. Det va gott! Nu ligger båda barnen i sina sängar. Låter som om de har/närsom somnat. Skönt! I morrn måste vi upp vid kl 8. Kl 9 rullar vi till Furuvik :D Med min bror, Isadora o Isolde :) Ska bli kul! Ser ut o bli fint väder oxå! Nu tänker jag ha myskväll me mannen :)

Hade på mig mitt nya linne idag :)


Så nöjd med det!!

Nu ska vi se om vi kan komma på nån film o se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar