tisdag 4 augusti 2015

Då ska man alltså försöka sova nu då...

Svårt o sova när inte mannen är hemma, men då har jag ju barnen! Nu har jag ingen :( Känns konstigt. Kommer att ha svårt o somna känner jag...

I kväll har jag haft väldigt kul, länge sedan jag skrattade så! Jag hann me en liten stunds vila o sen kom Lisa hit vid halv sju. Vi hann snacka en del o sen hämtade syrran o Bella upp oss vid kl åtta. Ner på stan, hämtade biljetter, tjattrade en del o den började filmen....

:P

Jag hade nog lite för höga förhoppningar. Jag både skrattade o skämdes! Hahaha! Den va bra, hyfsat. Stundtals väldigt seg o hade velat se mer dans, mer träning, mer uppträdanden!! Slutet va liksom det. Men hade ju kul iaf ;) O va "duktig" o skippade godis. Hade köpt me mig lite nötter ist ;)
Kom hem för 40 min sen. Har duschat o krupit ner i sängen. Ligger på Patrik sida. Hans säng är hårdare än min så ska se om jag sover bättre, har gjort det förut här. 
Dax o försöka sova kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar