lördag 8 augusti 2015

Gårdagen

Natten till igår vaknade jag av att Tim kom in till oss vid kl 3. Kände då av en sån fruktansvärd huvudvärk att jag knappt kom upp ur sängen. Gjorde så ont så jag höll på o kräkas. Det gick inte o somna om så jag tog min upp o tog migräntabletter. Sen sov jag knappt nåt fram tills barnen vaknade på morgonen. Huvudvärken va lite bättre men den kändes fortfarande. Patrik gav barnen frukost o packade i ordning badkläder o matsäck. Jag lyckades pallra mig upp o me till Lännabadet, me solbrillor o keps på :P Kan ju inte missa en sån fin sommardag. Där spenderade vi många timmar o åkte inte hem förren närmare middagstid. Även barnens farmor kom dit...

Ida vilade lite :)


O så åt de varsin glass...


:)

Då jag hade tagit ytterligare en dos migräntabletter innan vi åkte till badet va huvudvärken nästan helt borta. Dock värkte o stacks det fortfarande lite i ansiktet o jag va såååå seg, blir så efter en migränattack . Det va länge sedan jag hade en men jag tror jag vet vad det va som utlöste det...
Vi köpte me oss färdigmat hem o käkade. Sen duschade jag o fixade mig för en kväll ute me bror. Det va länge sedan jag va ut, är inte så mkt för det men nån gång per år kan det va kul ;) Han kom hit o vi satt ute o tog lite drinkar innan vi åkte ner på stan....

Redo för en kväll på stan ;)


Baccardi razz me frysta jordgubbar....


Brorsan me en saltpinne i munnen :P hahaha!

Vi gick till Magnussons där vi satt ute i många timmar o drack lite o pratade. Himlans trevligt!


Det va inte lätt o få ner den limen i coronan! :P

Efter det mötte vi upp syrran, hennes pojkvän o några kompisar vid en nation där vi dansade o hade skoj innan jag o Kriss tog 01.30 bussen hem. För en gång skull drack jag lagom mycket! Hahaha!

Puss!!


Syskonen Strid <3

Vi hann köpa me oss mat hem från Burger King, fy fan vad med skräpmat jag ätit denna vecka (dock inge godis!) hahaha! När vi kom hem hit käkade vi o mannen som precis hade somnat o vart väckt kom upp o snackade me oss ett tag ;) Tog mig sedan en dusch o somnade väl närmare 3 tiden... Inte vidare bra för nån som haft ett migränanfall, men har man kul så har man... Dock kom båda barnen in på natten så kan ju inte påstå att jag sov vidare bra i natt....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar