tisdag 4 augusti 2015

En tidigare kväll

Kl TRE i natt somnade jag, vaknade tuden gånger o sov sämre än sämst! Vet faktiskt inte när jag sov så här himla dåligt alltså!! När jag vaknade till vid 8.30 insåg jag att det inte va nån idé o försöka sova längre. Fick sms av min bror som undrade om jag ville följa me han, Isadora o Isolde o bada. Varför inte! Solen sken ännu en gång från blå himmel! Vid halv tolv hämtade de upp mig o vi styrde kosan till Fjällnora för att väl där läsa att det va badförbud pga nå bakterier. Bläää! Men då va barnen, o Kriss hungriga så de åt sin sallad (vi hade stannat o köpt me sallad från årstahallen) o sen packade vi ihop oss o åkte till Lännabadet där vi hoppades på o kunna bada. O det kunde vi! Va där typ två timmar. Jag doppade mig en gång ;) Kom hem här vid fyra, år lite yoghurt innan jag svirade om till träningskläder o gick ut på en timmes pw. Det va varmt o törstigt!!!

Inte så tokig utsikt vid gamlis högarna :)

Fick en bild av Patrik o de har oxå sol o värme, så glad för deras skull!!!

Det är fint där...

Sen ringde Ida o jag pratade me dom alla <3 Ida berättade att hon hade drömt att jag sov bredvid henne, att jag hade gått dit o va sååå trött!! Haha, gullungen!! Längtar som sjutton efter dom!! Nån dag kan va skönt o få för sig sj här hemma. Men nu vill jag gosa me ALLA mina älsklingar!!!!! I morrn till middagen kommer dom hem :D
Efter promenaden tränade jag magen, den SKA jag träna VARJE dag!! Sen vart det en riktigt skön kall dusch. O så gjorde jag middagen dårå som vart rödbetsbiffarna. Har kollat lite på tv. Har VÄRLDENS träningsvärk!! Men i morrn är det på't igen ;) O börjar känna mig rätt trött. Så ska strax gå o sova... Nu när jag har det sååå tyst omkring mig har jag märkt nåt som jag misstänkt, att jag har tinnitus, det susar i öronen, nästan värker lite, o då o då kommer det pip ljud. Me tanke på mitt jobb är det inte så konstigt, plus att jag har ärr på trumhinnorna från massa öroninflammationer som i sin tur då oxå gjort att jag hör lite dåligt. Man blir trött av att ha så här i öronen...

I morrn då. Planen är träning, städning, handling o säga hej till mamma. Tror det blir svårt o hinna allt detta. Men ska försöka att INTE stressa o hinna det jag hinner. Ska prioritera denna ordning. Så skönt när man kan få städa ensam hemma, går lite snabbare o smidigare då ;)

Ne hörrni, sova va det! ;) Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar