måndag 24 augusti 2015

När man väl får chansen så känns det så tomt!

Jag har hunnit me o tvättat tre maskiner tvätt. Skönt! Barnen bråkade mest hela fm. Ida vill va ifred o Tim vill leka med henne. Inte lätt... Till lunch idag fick barnen våfflor! Jag åt soppa ;) Strax efter halv ett dök mamma upp o tog med sig Ida hem. Jag o Tim la oss en stund. Han sov drygt en timme o jag slumrade i ungefär 20 min. Det behövdes! När vi vaknade ville Tim till affären på en gång!! Men vi åt lite mellis o sen åkte vi. Lämnade tillbaka filmen o hyrde en ny ;) På vägen hem svängde jag förbi McDonalds o köpte me en Mocca Frappe. Ääääntligen :P Har inte druckit det på hela sommaren o det är ju så gott!

Nom nom, min mellis ;)

Vi kom hem o har myst o lekt lite :) Har fixat middagen, pastasallad me massa tillbehör. Allt står redo i kylen o tas fram när mannen kommer hem :) Ida ville äta hos mormor o morfar så vi tre får äta själva! Känns så konstigt me "bara" ett barn hemma. Det blir liksom lite lugnare (framför allt en sån här dag när Tim inte är pigg) men lite tomt är det :/ Tim har sagt minst 100 ggr (o jag överdriver inte) att han vill att vi ska hämta hem Ida. Han vill krama henne, o leka. O krama mormor! <3 Förklarade att han kan passa på o leka sj nu när han har chansen, ok tyckte han. Men efter middagen MÅSTE vi hämta henne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar