söndag 22 februari 2015

Mysig fm me Lill killen <3

Va i morse tveksam till om vi skulle åka till Leos, tyckte Tim va i snorigaste laget. Men då vi hade pratat om det redan i fre o han längtade såååå så ville jag inte göra honom besviken o slopa våran mor o son fm på Leos. Han har ju inte feber el är så hängig. Men efter 2.5 timme (varav 50 min av dom gick åt till lunchen) så sa jag att det fick räcka. Han lekte o busa på men inte alls me samma go som han brukar. När vi åt lunch sa han att det gjorde ont i halsen :/ Får se vart detta bär hän. Men roligt o mysigt hade vi det :)

Han är så orädd killen alltså. Klättrar överallt! Själv! Jag hakar på ibland när han vill ;)




Den här va riktigt brant!




Min lunch ;) Tim valde korv med bröd :P


O så ville han ha glass. Magnums yoghurt glass ;)



När vi åkte hem pratade vi hela vägen i bilen, ville att han vila när vi kom hem. Han skulle absolut inte vila men vi la oss båda i våran stora säng, han somnade rätt snabbt ;) Jag ska oxå passa på o vila lite. När han vaknat ska vi åka o handla innan vi hämtar upp våra saknade <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar