söndag 22 februari 2015

Ordningen återställd!

Jag slumrade lite i en halvtimme medan Tim sov. Vaknade o kunde inte låta bli o låta honom sova lite till. Han va ju så trött killen <3 När han vaknade ville han snabbt upp o åka o handla! Hahaha! Men sa att vi kunde mysa en stund o det ville han. Så vi mös o sen gick vi upp o åkte iväg till kvantum o storhandlade! Det gick prima! Vi hann tom hem me alla varor o packa upp o Tim fick lite mellis :) Sen drog vi till stationen där vi fick vänta lite...


Vi roade oss i bilen....

Sen kom dom!!!! :D Det vart kram o puss kalas!!! <3 Sen åkte vi hem o jag drog av med dammsugaren (har inte hunnit det på hela helgen) sen har vi myst o busat! Barnen har badat o duschat o medan vek o hängde jag tvätt (Patrik satt i badrummet o passade dom ;) ) Hann även plocka fram o förbereda kläder mm inför morgondagen. O ta mig en dusch. La dom sedan o läste en ny bok som Ida fått. Nu märks det att båda barnen är hemma. Det är fullt ös o livat hela tiden. Precis som det ska vara!! ;) <3 Älskar't!!

Jag har både igår o idag haft en huvudvärk som kommit o gått. Just nu har jag jätte ont :( Även ont i kroppen... Ser inte fram emot en 12 timmars dag i morrn... Börjar 9 o slutar kl 21... Som tur va får jag gå upp me mina hjärtan, inte alltför tidigt, o äta frukost hemma me dom i morrn. Så det känns bra!

Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan ett tag o hoppas på att huvudvärken släpper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar