tisdag 10 februari 2015

Ääääntligen!!!

NU ska jag äta! Knappt ätit nåt idag....
Röntgen o proverna visade inget. Men det kan fortfarande va nåt, tom en spricka. Men ska avvakta några dagar o förhoppningsvis blir det bra. ÅTTA timmar på akuten hade jag inte räknat me precis... Skickade oss fel, där gick en timme. Sen låååång väntan. Blodprov som va ett helvete!!! Aldrig hört henne skrika så, jag va såååå nära att bryta ihop sj, men bet ihop! Skulle ju göra hörselprov kl tre. Efter att ha tjatat lite fick vi äntligen komma in o ta blodprov. Kl 15.05 sprang vi till Öra, näsa hals. Kom dit kvart över, en kvart sena. Trodde jag skulle bli tvungen o boka om men de va så super snälla så tog in oss ändå. Phu! Sen tillbaka till barnakuten en stund tills vi fick svar. Hann bara hem o hämta Tim hos mamma o pappa (mamma hade varit så super snäll o hämtat Tim på fsk <3 ) hem o ge Ida middag o direkt när Patrik kom hem åkte jag till sjukgymn. Har tagit mig en skön dusch (man känner sig bra äcklig efter att ha suttit i ett knökfullt väntrum på sjukan :/ ) Nu syndar jag me en mini pizza o Cola.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar