torsdag 19 februari 2015

Som en fredag

I morrn är vi ju alla lediga, så det känns som fredag idag! Hämtade hem barnen o direkt i plurret med dom. Tim hade inte sovit, för tredje dagen i rad, så han har varit en riktig tröttis. När de hade badat klart satte jag igång me middag. O är det "fredag" så är det...

En del av ingredienserna i apelsinkycklingen, sjukt god maträtt!!

Efter middagen röjdes det, tvättades, o Ida packade. Jag talade om vad hon behövde o hon la det i sin fina resväska :) Sen har kvällen rullat på. Ida vart ledsen när hon skulle sova. En blandning mellan trött, spänd o separationsångest skulle jag tro... Hon ville gosa me mig hela natten <3 La mig såklart bredvid henne tills hon somnade, vilket gick snabbt! Hon tycker nog det ska bli lite jobbigt o va ifrån mamma. Så det känns himla skönt att Patrik är med!
Vi har haft lite mys till nya serien vi börjat följa: Merlin. Helt ok! :)

Nu ska jag strax gå o sova.... I morrn är det mysfrulle me la familia. Det ska bakas scones till frukost! O sen släpper jag o Tim av Ida o Patrik på stationen o åker sen till Sara. Äter lunch o har det trevligt. Sen hem o packa ihop lite grejor till Tim. Han vill prompt sova hos mormor o morfar i morrn, tycker att det ska bli mysigt! Ska kolla läget me honom en extra gång på em när vi kommer hem så får vi se :) När jag lämnat honom tänkte jag träna o sen handla lite till middagen. Syrran kommer hit o vi ska göra sushi o ha det mysigt :)

Ne, borsta tänderna o sova! Orkar knappt hålla upp ögonen :S hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar