fredag 13 februari 2015

Biter ihop...

Jag mår så jäkla illa!! Tror dock det beror på stressen. Så fort jag tänker på allt jag ska hinna göra idag känns det som om jag ska kräkas!!
Barnen är inte på sitt bästa humör. Tim har inte sovit då jag inte orkade ta den fighten. Så ist fick de krypa upp me täcke o kudde i soffan o titta på Madicken. Men han är ändå trött. Får inte nåt av det jag skulle behöva få gjort för måste rycka in i deras fighter hela tiden... Blir så trött... Ledsnade o klädde på oss o gick ut....

Just nu roar de sig på uteplatsen med sandlådan o snön... De vill ut på en promenad... Helst i skogen men jag har mina kängor på jobbet (då jag inte hade trott att jag skulle bli hemma hela veckan) o gympaskor känns inte som nån höjdare :/

Bakningen får helt enkelt vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar