fredag 27 februari 2015

Shopping rekord!!

I att shoppa lite!! Hahaha! Från Thuns kommer man alltid med mer än det va tänkt. Men trots drygt 2.5 timme där var det inte mer än boxershorts till mannen, skalkläder till Ida o lördagsgodis till barnen ;) Barnen skötte sig bra där, de tittade lite på film o lekte kurragömma :/ hehe! Jag provade ett uppsjö av jeans men hittade inte "min" modell som jag vill ha... Provade även bh-ar men även där botten napp.... Vi fikade innan vi åkte hem, barnen tog en varsin glass o jag o mamma tog kaffe o en varsin supergod smörgås!!! :) Förresten, på vägen dit SOMNADE Tim :O Kl va inte ens 10!! Hahaha! Han va en liten tröttis, så han fick sova en liten stund :)
När vi åkte hem höll de sig vakna! Tack för sällskapet mamma!! :)
När vi kom hem tittade barnen en stund på tv, typ 10 min. Jag fixade lunch till dom o sen plockade vi tillsammans rent o fint på golvet. Så jag har nu även kunnat dra av me dammsugaren, skönt!!! Ska strax damma o ta badrummet (om ja hinner) sen laga middag! Denna dag bara swishar förbi!!!!

Överlyckliga barn som fick använda sina gympaskor idag! :D Ida behöver dock nya, typ en strl större...


Tims satt bra! Han har även ett par i en strl större som ligger här i byrålådan o vänta :)

Skalkläderna jag hittade till Ida är jag riktigt nöjd me! Hade tänkt köpa på stadium, Everest som jag brukar, men nästa strl är 110-116 o det va jätte långa byxor! Hon kan näääästan ha de hon har nu, men Tim ska få det (helsvart) Men det jag hittade nu va rosa ;) Abeko (vilket är ett bra märke!) det va dessutom rea så endas 299kr för både jacka o byxa, hur bra som!!! :D Då kunde hon ju faktiskt få rosa (hon brukar annars få en unisex färg så Tim ska kunna ärva) 

Riktigt snyggt oxå!!! 


:)

Nej, dax o fortsätta me städningen så man hinner!! ;) Idag blir det flygande Jakob o ris till middag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar