tisdag 3 februari 2015

Kurerar vidare...

Ingen feber o täptheten börjar ge me sig. Halsen o hostan vill dock inte riktigt ge me sig än.... Jag gör några saker, sen måste jag vila lite, o sova en stund på dagen. Jag har ätit lite lunch...

Fil me havrekuddar, lite nötter, blåbär o jordgubbar :) Riskakor o te!

I morrn blir det ännu en dag hemma o vila. Men på tors SKA jag jobba!!! Kan inte va hemma längre. O en dag ska jag väl orka?! 
Nu ska jag fixa pannkakssmet o vispa grädde. Förbereda middagen. Ska hämta barnen kl 14 o då skjutsa dom till mamma. Jag ska till dietisten kl 15. Måste orka mig dit känner jag. För lång väntar tid annars... Det tar säkert nån timme, o sen ska jag hämta barnen o när vi kommer hem måste jag börja me middagen på engång. 
O så måste jag nog sminka mig lite, så jag inte skrämmer nån när jag kommer dit :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar