måndag 2 februari 2015

På vårdcentralen....

Fy bubblarns vilken natt!!! Hemsk!!! Feber, 38.5 (mkt för o va mig som normalt har 36.2) o så fruktansvärt ont i halsen så jag knappt kunnat svälja :(( Tim drömde mardrömmar o vaknade flera gånger tills jag tillslut la han hos oss. En stund senare kom även Ida in. Jag va då tvungen o lägga mig på soffan. Feberfrossa me svettningar o så många i samma rum. Fick lite smått panik! Ida vakande sedan vid 7 o Tim inte förren 8.15. Stackarn va väl trött... 
Pratade me vårdcentralen i morse som ville att jag skulle komma in o kolla halsen. Så det inte va halsböld. Kom hit för en timme sedan o är fortfarande kvar... Vill hem o sova. Orkar inte va här... En sköterska har kollat halsen o det verkar som tur va inte vara halsböld! Phu! Inte så sugen på o åka o skära upp den! :/ Men har fått göra ett halsprov då det inte såg så bra ut på höger sida där jag har som ondast... Sitter o väntar på resultat från det nu....
Så fort jag blir klar ska jag hem o vila. Ta alvedon o ipren o en kopp te. Får typ inte i mig nå annat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar