torsdag 12 februari 2015

Trääääna!!!

Jag kom iväg!!! Great!!!! Lite beröm till mig sj :P Hahaha! 

Vet att jag inte ser alltför glad ut, men jag va tvungen att posera fort så ingen skulle se mig!!! Hahahaha!!

Om jag är trött?? Det kan du skriva upp!! Sitter nyduschad i soffan o hade tänkt slå på nåt o titta på. Men ärligt så är jag alldeles för trött.... Ska låta håret torka lite sen ska jag gå o lägga mig. I den nybäddade sängen, löööövly!!! Lika bra jag kommer i säng i tid i morrn o på lör lär det bli sent....

I morrn så är det Idas 4-års kontroll som gäller kl 9.30. Mamma kommer o passar Tim. Skönt o bara ha me en ;) Sen har jag inga större planer. Kola kakor ska bakas, men om jag gör det me barnen el när de sover, det beror på deras, och mitt, humör i morrn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar