lördag 7 februari 2015

Lite creed till mig sj!

Har spenderat min lördags kväll på gymmet....

Så jävla gött!!

Det va jag o en till ;) som jag misstänkte. Himla skönt!! Hade nog kunnat köra på länge, men måste lyssna på kroppen. Körde ju trots allt igår!! Idag skippade jag armarna för revbenen o baksidan av bröstbenets skull (körde det igår) så idag fick det bli bara ben, mage o cardio. Körde 25 min på crosstrainern, kändes riktigt bra. Tog ett program som va rätt tufft :/ Men det är inte bara fläsk som ska bort o muskler som ska byggas ;) Konditionen måste bättras på ordentligt oxå!
Så fort Patrik duschat klart ska jag in i duschen. Sen blir det mys i soffan me fruktsallad som mannen fixat ;)

Innan jag drog iväg o tränade åt vi en super god middag o sen hade vi en mysig film stund me barnen <3

Får se vad vi hittar på för skoj i morrn, men nåt blir det iaf!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar