lördag 21 februari 2015

Träning + Brunch = Sant!

Haha! Vilken dag! Började med att jag sov till 8.45. Gick upp o masade mig iväg o tränade... Motigt va det men det gick! ;) När jag kom hem va syrran här (hon va iväg o tränade på ett annat ställe) Jag tig mig en dusch o fixade iordning mig....


Sen åkte vi ner på stan o gick till Gillet o käkade brunch. O vilken brunch!!!!

En massa gott!! Som vi åt!! Hahaha!!

Fina sis!! <3

Vi va sjukt mätta när vi gick på efterrätts buffén... Efter den mådde vi ju sisådär om man säger så :P Jag fick en sprängande huvudvärk när vi satt där, o när vi åkte hem fick jag ont i magen o började må illa (pga av allt vi åt :P ) Så direkt när jag kom hem vart det huvudvärkstabletter o sen la jag mig på soffan o vilade en halvtimme innan jag hämtade lillkillen vid tre tiden. Då jag inte kände mig alltför allert gick vi hem rätt snabbt. När vi kom hem kom Jonna ner o nu leker hon o Tim :)
Tim har önskat korv o makaroner till middag. Haha! Men sj känner jag att jag får inte i mig nåt förren tidigast kl sex :P Efter middagen har vi bestämt att vi ska ha film mys :)
Själv ska jag ägna kvällen åt lite städning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar